4/1

Men okej, helgen va de ja. Det började med en lugn fredag, de där med nyår på en torsdag är farligt! Men en lugn fredag är aldrig fel de heller. Sen blev de då lördag, och kusin kom ner och hälsade på, precis som en hel del annat trevligt folk uppifrån, förfesten va här och sen blev de en sväng till KB. Vart sjukt längesen jag va där, så de va trevligt! På vägen hem så fick jag en falafel, jag har ändå bott i malmö ganska så länge nu, men jag hade aldrig ätit falafel innan, och de va banne mig gott! Idag har jag väl mått som jag förtjänar, och jag funderar faktiskt på riktigt på att börja ta de jävligt passivt med mitt kalasande. Vi får se hur de går med de, men de känns som om att de hade behövts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0