10/1

Mmh, de är lördag, eller egentligen söndag. De har vart en himla trevlig helt, de började med bowling i torsdes. Jag är bäst i världen på att träffa rännan, och jag är helt säker på att de är där klothelvetet ska va! Sällskapet va bra iallafall! Sen blev de fredag, och då blev de förfest för förfesten och sen hamna jag på tomboy, de vart kul! Efter en fredag är jag helt säker på att de kommer en lördag, och de va nog banne mig så de va. Och de va en lördag utan utgång alls. Men de blev rödvin med ludvig och emily, och jag gillar de! Nu sitter jag och ludvig och datanördar hur mycke som helst. Jag gillar de!
Och bara så att alla vet, de är bra med apelsiner!
Och jag tycker om dig.

Kommentarer
Postat av: sf

apelsiner är väldigt bäst..

2010-01-10 @ 11:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0