5/5

Nu har jag inte bloggat på en stund, men jag har annat för mig, dessutom så orkar jag inte! Men ja, de har hänt en massa på senaste, men jag trivs! Helgen har vart galet trevlig, och de blev en del fylla och en del annat! Nu har jag börjat min praktik, ganska trevligt att jobba igen efter en massa skola. Men kom ju på att jag måste göra en massa skola också, jävla skit! Sen har jag kommit på att jag flyttar fan om mindre än en månad, så jag måste ju börja packa. De är lite galet! Och eftersom att jag känner mig själv, så känns de som om att jag inte kommer ta tag i de där dom närmsta tre veckorna, och då kommer de bli stressigt sen! Spännande! Men nu tänker jag lyssna på Ismen - Konvertera, ett par gånger till, sen ska jag duscha o sova! För jag är ändå en sån busy women som behöver min skönhetssömn!

Kommentarer
Postat av: nettan

Ismen - Konvertera ..-MYCKE BRA LÅT!

läst min blogg antar jag ;P

du får allt ta och pallra dig hit

och festa me oss snart igen (:

snart SIESTA! wiiiii

2009-05-06 @ 11:37:52
URL: http://antjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0