15/5

Igår va jag på tivoli, de va kul! Jag hatar bergodalbanor egentligen, men jag åkte ändå, tre stycken! De va ändå kul faktiskt, så kanske kan de hända att de händer igen! Köpenhamn va iallafall mys, och de va fint väder! När jag kom hem så började jag packa ner mitt liv, i icapåsar. För vem behöver flyttkartonger liksom?! Jag fick iallafall undan en hel del, så nu ska jag bara ha en nyckel, sen blir de upp två våningar! Idag har jag vart på min praktik, de va lika spännande som vanligt, och jag ska dit klockan 8 imorn och se glad ut också. Kul helg!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Det är bra att du utvecklas Lisa... och vågar prova på nya grejer ;)

2009-05-16 @ 10:49:24
Postat av: Linnéa

Flyttkartonger är överskattat :-P

2009-05-17 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0