31/3

Idag va de så jävla fint väder ute, så jag o blomman gick en sväng på stan, käkade på jensens, drack cider, köpte hårfärg och kollade på folk! Folk i den här stan kan va jävligt roliga att titta på, hah! Efter de så blev de hem till blomman, käkade morotskaka och drack kaffe! Sen skulle vi färga mitt hår, så nu jävlar är jag blond igen, de är lite nice! Ikväll blir de nog bara chill framför tvn nere hos grannarna, för jag är trött! Sov så jävla dåligt inatt, kan bero på att min säng luktade du, och du va inte där..
Men behöver väl somna tidigt ikväll ändå, upp och jobba imornbitti, så spännande!


Kommentarer
Postat av: Chokladmus

Seems as someone is a little bit in love ey?

2009-03-31 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0