30/3

Helgen då va, den har varit lite galen, dessutom så började den redan i torsdes. Jag har jobbat hela helgen dessutom, de har vart lite jobbigt, men sova kan man göra när man är gammal! Det känns som om att jag har hunnit göra fan så mycke mer än man borde hinna på en helg! Men jag tänker verkligen inte klaga, man lever bara en gång!
Idag har dessutom vart en galet trevlig dag, fick min deklaration, och jag ska få tillbaks 13000. Jag blev lagom överraskad där, jag kommer kanske överleva sommaren nu! Fick dessutom veta att jag får pengar av csn när jag går i skolan, även om dom är snåla så är de pengar till hyran! Jag har varit på ikea med jenny, sandra och natha, sen blev de hem till sandra på kaffe. Och nu har jag hamnat framför datorn, som vanligt! Men jag är galet pigg och inte alls särskilt sugen på att sova!

Och inatt knarkas det Disturbed - Down with the sickness

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade faktiskt kunnat nämna mig lite diskret... =/

2009-03-31 @ 16:41:13
URL: http://disconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0