26/3

Dom senaste dagarna har jag haft en massa för mig, jag har registrerat mig på skolan, och kommit på att jag åtminstone känner en som ska gå samma kurser som jag. De kan va trevligt att åtminstone känna någon! Jag har försökt få pengar av csn, lite spännande att se hur de går! Men dom borde ju inte va så svåra. I tisdags va ju dessutom jag och anna jävligt säkra på att de va sommar, så vi tog på oss solbrillor och drog ner mot stan, då började de snöa! Va fan hände där? Cleo har varit här och druckit kaffe, och sett min lägenhet, nu när jag bara har bott här i två år! Men de va himlans trevligt, hon bjöd på skitgod sockerkaka! Jag har dessutom flyttat in på gymmet också, eller jag är där en hel del, de är skönt som fan faktistk! Idag ska jag dit med jenny, och se vad vi kan hitta på! Sen blir de att träffa sandra o folk en sväng. Ikväll blir de dessutom öldrickning, de är ändå torsdag så man får passa på! Imorgon blir de förmodligen en sväng till möllan med amanda! Sen blir de jobb hela helgen, så lugnt som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0