22/3

Så va de söndag, igen. Jag trivs iofs ganska bra med att sitta bakis i min soffa och slökolla tv, så egentligen är de en ganska bra dag! Lite synd att de ska va måndag dagen efter, men så är de väl!
Gårdagen spenderades iallafall i storstaden eslöv, det blev öl och film, och de är alltid nice som fan! Idag när jag kom hem så ville jag mest dö i min soffa lite, men grannen kom upp på kaffe, och de hade vart dumt o säga nej till de! Sen blev de till o träffa mette på stan och dra på bio. Såg i skuggan av värmen, och den va faktistk jävligt bra, så den borde folk ta och titta på!  Och nu, så har jag äntligen landat i min soffa, och tänker nog inte flytta på mig förrän jag ska sova. Vilker jag borde göra snart, de  blir jobb imornbitti. Så, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Daniela

"storstaden eslöv" hahaha lisa :P

2009-03-23 @ 08:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0