19/3

Nu har jag precis kommit hem från gymmet, galen träningsvärk, men de är jävligt skönt! De märks att de händer något iallafall! Och idag är de jävligt fint väder, precis som igår, så bara för att jag va tvungen att sitta instängd hela dan igår så blir de ut o ta en kaffe på stan nu innan jobb, jag känner att de är jag nog fan värd!
Det känns som om att saker börjar lösa sig jävligt bra, allting rullar på precis som de ska, de börjar bli vår och allt börjar bli så jävla bra, och jag tänker faktiskt våga mig på att säga att jag njuter av livet för tillfället! Så jävla härligt!

Kommentarer
Postat av: nettan

haha ja har precis köpt den boken "träna en kvart om dagen med paolo roberto" haha se om jag orkar träna lite kvartar :P

härligt, rätt inställning.. man ska njuta av livet:)

jo precis & ja känner att de e värt de me, ska bara fixa ihop de pengar som behövs och ett extra jobb.

näe de e inte speciellt lätt, inte som man hoppas på iaf =/

2009-03-19 @ 13:20:12
URL: http://antjo.blogg.se/
Postat av: mattias

allt löser sig!!! visst är det härligt att våren har kommit med fint väder:D det får alla att njuta:P

2009-03-19 @ 14:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0