18/3

Idag har jag då jobbat från klockan ett, är lagom trött nu! Slapp iofs sitta på jobb hela dan, för först va d möte i fem timmar. Döspännande, nja.. men fick muffins iallafall, och muffins är gott så dumt att klaga! Idag fick jag även ett brev på posten där de stod att jag helt säkert kommer att börja plugga den 14 april, känns lite skumt att behöva gå tillbaks till skolan efter två år, men de blir säkert jättebra! Jag lär åtminstone få lite lättare att skaffa jobb sen, och de är ju alltid posivit, har jag hört!

Kommentarer
Postat av: nettan

haha okii, inte så långt nej.

men hoppas du får lägenheten da :)

själv har man juh flytt planer till sthlm,

en aning längre iväg :P

2009-03-19 @ 10:27:29
URL: http://antjo.blogg.se/
Postat av: nettan

haha ja precis :) så jävvra jobbig och bära sina saker för långt :D

ljudteknik. ljud- och musikproduktion :D

men kostar en bajs mycke pengar, så

måste juh verkligen vara helt säker på att

detta är vad jag vill. men känner mig säker just nu iaf :D spännande attans e de !

2009-03-19 @ 11:37:42
URL: http://antjo.blogg.se/
Postat av: nettan

den jag helst vill gå APP är deltids plugg 18 mån, kostar 80 000 och utan CSN-stöd & måste även då ta ett banklån för att ha råd. och ett liknade program AEP heltids plugg 12 mån, kostar 76 000 och då får ja även CSN-stöd. men måste hitta ett jobb där uppe i vilket fall. DYRT men vill verkligen :) !

2009-03-19 @ 12:09:48
URL: http://antjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0