4/6



Idag har jag köpt en ny kompis, han ska bo på min balkong! Och om man trycker på en knapp, så lyser han, dökul kille de där! Annars idag har jag varit i skolan, och jo jag är bäst i världen där också, min redovisning som jag inte visste att jag hade gick hur bra som helst, och arbetet vart bra! Sen blev de en liten sväng till ikea, jag lyckades smälla tusen spänn där! In till stan blev de sen, för jag kom på att jag börjar jobba på söndag (de är nog fjortonde gången jag kommer på de nu) och måste ha kläder jag kan ha på mig, spec nu när jag har tattuerat mig och min fader inte vet om de! Så de blev några långarmade tunna tröjor och lite linnen och ett par chinos, jag ska kanske lämna tillbaks dom, för jag vet inte om de är riktigt min grej. Men jaja, nu ska jag väl plugga, eller skruva ihop ikea möbler eller kanske prata med min tomte?

Kommentarer
Postat av: Pamela

Knäppolisa. Kanske din tomte kan bli kompis med min gula tomte :)

2009-06-05 @ 09:14:54
URL: http://dramaqueen.blogg.se/
Postat av: nettan

FYFARAO va schnygg tomte ;D !

2009-06-09 @ 14:06:27
URL: http://antjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0