6/1

Igår var det planerat att jag skulle ha en jävligt trevlig hemmakväll med katten bara, men så blev det inte. De blev impuls till hörby och en massa guitar hero hemma hos natha. Sen vidare hem till Sandra och en massa tv. Klockan 4 på natten kommer det hem 3 askalas fulla brudar, och efter de blev de bara galnare och galnare. De va mat och i hela lägenheten. Ibland är de jävligt kul att sitta nykter och slippa de där faktiskt! Det blev alltså inget sovande förrän vid åtta imorses, så lagom sliten idag.
Grannen va precis här på kaffe och top model. Jag har ju iofs redan sett hela säsong elva, men bara för att Elina är så jävla snygg, så är de värt att titta på den gång till, haha!
Och nu blir de datanörderi och Korn resten av kvällen, satan va jag ska må bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008 var ett riktigt jävvra skiit år såkallat...

men år 2009 ska bli mitt !

/ N

2009-01-09 @ 09:29:22
URL: http://antjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0