5/1

Sen va de nyår, och nyår började med jobb hela dagen också. Sen blev de tåget till hässle, och förfest hos Sissela! Himla trevligt var de. Sen blev de vidare in mot vittsjö och ännu mer förfest hos Lisa. Efter alldels för många öl tog de vägen till godsmagasinet, där blev de för många öl till och aningens mycke skumpa, så resten av kvällen är ganska dimmig. Men, himla kul va de säkert!

Och nu är de nytt år, mycke som händer och mycke som kommer att bli annorlunda. Men jag tänker inte sitta tyst i ett hörn och titta på, jag ska ha kul, som fan! Och de enda liknande nyårslöfte jag har, de är att jag ska ha så jävla kul, 09 ska bli så jävla mycke bättre 08, vilket kanske inte kommer va de svåraste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0