25/1

Helgen har varit himla bra. Lite öl, lite trevligt folk, lite film och en massa mys. Jag tänker inte klaga! Eller kanske lite, helgen har gått lite för fort, jag hade hellre fortfarande haft fredag känner jag! Men, de kommer fler. Och idag spelade ju Oasis i Göteborg, ångest för att jag inte va där. Men Nettan va bäst så jag fick lysnna på hela konserten över tele, och den va fruktansvärt bra!
Helgen har innehållt en del mindre bra saker också dock, men jag tänker inte va bitter och älta om de!

Förresten så åker jag till London om en vecka eller nått, de ska bli galet jävla kul.

(Linus, vila i frid. du är saknad)

Kommentarer
Postat av: :)

SPIDERPIG SPIDERPIG! just ja, du är snygg!

2009-01-26 @ 19:18:15
Postat av: Anonym

Javisst va dom braaaa :D:D !

2009-01-30 @ 10:19:35
URL: http://antjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0