11/1

Nu har de varit en såndär hård helg igen, känns som att varenda helg jag inte jobbar längre består av en massa alkohol, men de är nice!
I fredes vart de förfest hos Mizutchi med en massa folk, sen vidare ut till Tomboy. Trevlig kväll!
Lördagen började med en massa bakfylla, och en jag som vägra gå upp ur sängen. Men klockan blev mycke och jag skulle till Hbg med anna, för peffi fyllde tjugo och hade kalas! Jag gick av tåget och innan de hade gått tio minuter hade jag träffat på typ halva min gamla klass, så lite nostalig på de också!
Det va kul som fan hos peffi, men malmö kallade så de blev tåget tillbaks och sen wonk!
Kul helg med kul folk, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0