3/2

De vart Göteborg i helgen då va. Dökul va de! Helgen spenderades mest inne i dimman, och så klart händer de en del sjuka saker då, så de gjorde de ju! Kom hem sent söndagkväll, och så sleten som jag va då, va de längesen jag va! Igår blev de hem till mamma en sväng, för hon fyllde år, och jag ville ha tårta! Idag va de tänkt att jag skulle till London, de är förmodligen fortfarande tänkt så. Men tydligen står hela London still, och chansen att jag ska lyckas ta mig någonstans ifrån flygplatsen är tydligen väldigt liten! Men biljetten kan inte ombokas, så i värsta fall får jag väl roa mig på Gatwick i fyra dagar, kan bli spännande!

Kommentarer
Postat av: thess.

bra snygg är du iaf ;)

2009-02-07 @ 14:55:47
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/
Postat av: rosapyamasbyxor

jävligt snygg är du iaf ;)

2009-02-07 @ 16:17:55
URL: http://rosapyamasbyxor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0