25/2

Idag fick jag lön, de va lite oväntat. Va helt säker på att den inte skulle komma förrän den 27:e, men jag tänker inte klaga! Men jag sitter fortf hemma och tycker synd om mig själv, mest för att jag inte har någon mjölk hemma, och jag orkar nog inte ta mig till affären. Jag trodde inte att hjärnskakning skulle sitta i och jävlas så länge! De värsta är nog att mina alvedon håller på att ta slut, och för tillfället knarkar jag alvedon, och tar dom slut så dör jag nog! Jag borde kanske försöka mig på en sväng till apoteket, fast kanske inte idag.

Kommentarer
Postat av: nettan

mjölken, haha du e för goer & LAT :p

näe, tycker synd om dig Laijsa..

2009-02-26 @ 10:17:57
URL: http://antjo.blogg.se/
Postat av: nettan

haha näe de måste vatt sjukt jobbigt,

du verkligen lever på mjölk du :P

ÄT nudlar, behövs ingen mjölk te de xD

2009-02-26 @ 13:25:39
URL: http://antjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0