8/12

Asså nu har jag tänkt, och jag har banne mig kommit fram till att spaghetti och köttbullar är ungefär de godaste som finns. Fast att jag äter de minst sju gånger i veckan. Det går inte att bli trött på de!
Igår blev de öl och pizza på möllan, de vart himla mys. Sen blev de hem och lite mer rödvin på de! För jag va banne mig ledig idag, och då får man! Jag har dessutom varit jävligt duktig idag, jag har nästan bara pluggat. Är visserligen långt ifrån klar, men de är ändå en början, eller något! I vilket fall, så borde jag fortsätta göra de jag borde göra nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag har tänkt och kommit fram till att du är rätt snygg och borde skriva blogg oftare!

2009-12-09 @ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0