4/12

Hejsvejs. Nej jag är inte död, jag lovar! De har bara inte blivit så att jag har orkat spendera en massa tid på att skriva ner en massa skit här. Det har hänt en hel del saker på sistone, en del mindra bra, och en del mycket bättre! Jag är i vilket fall en glad, fast de är vinter och jag redan är trött på julen. Det där med att shoppa julpynt i flera timmar va tydligen inte min grej, men sällskapet va iallafall bra! Skolan går ju dessutom bättre nu för tiden också, lisa är ju tom där, hah, och jag trivs! Nu tänker jag fortsätta titta på pearl harbour med dom andra två tofflarna, och tänka på en massa bra!

Kommentarer
Postat av: sf

du är duktig som skriver snygging =)

2009-12-06 @ 15:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0