23/12

med tanke på att jag vart lite långsam på att gå upp imorses har de vart jobb mest hela dan. men de är pengar och pengar är bra att ha! efter jobb blev jag lite tvingad att åka en sväng till puben, men de vart banne mig kul! hur mycke trevligt folk som helst va där! och jag fick en juleklapp av kung ludvig, han vet precis va jag vill ha! ikväll fick jag dessutom höra att nuför tiden är jag alldeles för nykter alldeles för ofta, jag förstår ingenting? hah. imorn blir de jobb igen, till tio på kvällen, jag kör stenhårt på min tradition om att jobba julafton. men om du kidnappar mig är jag inte ett dugg svår på att bryta traditionerna en sväng. nu blir de snart sängen för jag ska ju då banne mig lyckas komma upp imorn med.
jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är magisk!

2009-12-24 @ 01:05:17
Postat av: Nutte

Det är faktiskt sant att du är nykter lite för ofta!

2009-12-24 @ 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0