19/12

Nu har jag banne mig rymt till skogen en sväng, de är ganska trevligt faktistk! Imorn blir de iofs en snabb sväng till malmö för o fixa lite, men efter de blir de en hel vecka till i skogen. Döspännande! Igår va de iallafall fredag, jag va nykter! De va de ingen annan som va, ganska spännande ändå, så mycke man missar för att man är full och ouppmärksam i vanliga fall! Men ikväll blir de kalas, och då ska de tas igen en himla massa, mer rödvin åt folket säger jag bara!!
Och nu hade jag planerat att lägga upp en bild på min finefamilj, men med tanke på att dom bor ute i skogen och har världens kukmodem, så gick de inte alls! Men jag kan ju berätta att dom kan va jävligt söta, när dom vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0