14/12

Då vart de måndag igen, dökul! Ae fy fan, började dan med ett prov på demenser. Kan ju säga att jag hade glömt allt! Men förhoppningsvis blir det så att jag går till skolan imorn också, sen är de jullov hur länge som helst! Fick dessutom en dag till att jobba nu, så tre dagar har jag nått att sysselsätta mig med iallafall, lite pengar är ändå döbra att ha!
Helgen vart planerad relativt lugn, de blev den inte! Att jag aldrig ska lyckas, men jag har haft dökul iallafall, massor med trevligt folk, sprit och vattenkrig mitt i natten. Man kan inte annat än gilla de!
Annars händer de väl inte för mycke spännande, eller ja, förutom att Morgan försöker sätta på sin syster mest hela tiden, men imorn blir Morgan könslös, och jag tänker skratta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0