7/4

Idag har de mysts vid kanalen med massa trevligt folk! De har varit sommar ute, men jag har kommit på att jag verkligen behöver en vårjacka! Eller näe, de är sommar nu, jag tänker vägra jacka tills september! Efter kanalen så blev de lite grillning i parken tills de blev kallt! Då blev de hem och äta och sen kom baggo och hämtade mig, sen åkte vi bil och pratade en massa kul! Sen åkte vi hem till mizutchi och hängde lite med folk där. Väldigt bra dag måste jag säga!


Men nu blir de sängen, för imorn blir de gymmet, möte med chefen och sen nästsista dagen på jobb! Och med tanke på mmset jag precis fick, kommer jag sova gott! 


Och du, tack för ursäkten!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0