6/4

Helgen va de ja. De har hänt galet mycke, och jag har nog fan knappt haft en lugn stund! I fredes blev det först öl i parken med ramsby och annat folk, sen vart de fest hemma hos mia, en massa trevligt folk och god mat! Kvällen slutade med utgång först på möllan sen breezer. På brezeer får man tydligen inte ha keps, så jag såg ut som en galen, och sjöng karaoke. Kan va så de är de som gäller för en lyckad kväll? Nja.. Lördags vaknade jag lagom bakfull av ett sms från anna, "vill du ha mat på stan? " och jag va inte ett dugg svår på de! Så de blev käk på jensens, och medans dom andra satt och drack öl, körde jag stenhårt på mitt vatten! Men de va sommar ute och man behövde inte ha jacka, så jag va glad! Sen blev de hem snabbt o duscha, och sen ner till parken och börja öla igen med anna. Vi satt där en stund, men sen blev de kallt, så vi köpte kebab och vandrade hem till mig och fortsatte dricka öl här! Efter ett tag blev de vidare till mizutchi som hade födelsedagsmaskerad, och eftersom att jag va lagom sleten och full så orkade jag inte klä ut mig, så jag va sune/prinsessa! Sen bar de av mot wonk, i hummer! Jag har ju råkat skaffa mig världens snällaste taxichaufför som kör hem och hämtar sin hummer bara för att jag tycker den är döball att åka i! På wonk va de trevligt, jag sprang runt med läppglans och trivdes förmodligen ganska bra med de, men känner nu i efterhand att de är nog inget som återkommer! I söndags vaknade jag och va galet sliten, och då får jag ett sms av grannen som undrar om jag vill komma ner, där bjöds de på kaffe och pytt i panna, och jag hade knappt kunnat va lyckligare! Resten av dagen spenderades i soffan framför en galet trevlig msnkonversation!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0