27/4

Igår va de söndag, de va en döbra söndag! Jag vaknade och för en gångs skull så mådde jag som en gud! Jag har nog aldrig varit så ickebakfull en söndag, inte ens om jag har varit nykter dagen innan! Så de blev lite tvättande, lite hårfärgning och iskaffe hos grannarna. Sen drog jag med mig grannarna ner på stan, och där handlades de lite, jag va tvungen! De va ju galet fint väder, så vi tog bussen ner till bo01 och satt där och chillade i några timmar! När de blev lite för kallt, så åkte jag hem och pluggade en sväng, sen va de bort till solariet och på vägen hem hittade jag en emilie i fönstret, så de blev in där på ett glas rött! Himla trevligt!
Idag blev jag väckt vid åtta, dom målar om min trappuppgång, och idag kände dom tydligen för att slipa min dörr. Jag ville skjuta dom! Men jag kom upp tidigt iallafall, så nu har jag hunnit träna, betala räkningar och plugga! Nu blir de skolan om en timme, och sen blir de äventyr! För de är en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0