2/4

Hej ingen sömn inatt, jag vill dö lite! De va jobb och sånt till klockan 1, sen va de möte med kollegorna! Och jag kom på att jag jobbar tre dagar till, sen är de slut och aldrig mer ungefär, så kom på att jag kommer fan sakna dom jag jobbar med, dom är galet trevliga faktiskt! Så ja, nu blir de skola, spännande! Jag känner mig verkligen jättepepp på tentor och plugg nu, men ja de får funka!
Idag har de varit sommar, och jag gillar de som fan! Man blir ju helt glad i magen (hahaa). Så de blev chill på gustav med sandra och jenny, och de är fan varmt ute! Sen blev de hem och en massa kaffe och prat med anna, de är en bra granne de där! Och idag fyller mizutchi år, så ikväll blir de iväg en sväng och fira henne, himla trevligt! Jobb imornbitti, mindre trevligt.
Jag vill utomlands, nu tack?
Och du, följ med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0