22/4

Idag har jag varit i skolan, de va precis lika spännande som vanligt, hah! Idag har jag gjort allt för att låta bli att plugga, även om de är just precis va jag borde göra! jag har typ skurat hela mitt badrum, jag tror inte ens där va så rent när jag flyttade in! Jag har dammat en massa, och allt möjligt! Jag har vart o kollat på min blivande lägenhet också, den är stooor! Jag vill flytta in nu faktiskt, men blev bestämmt att jag flyttar in redan förste juni, så är ändå bara typ en månad kvar! De är faktistk galet snart. Sen har jag kommit på massa som jag tyckt att jag måste pyssla med på datorn, bara för att jag inte orkar med en massa tromboser, kontrakturer och pneumoni! Men nu fick jag ju precis höra att om jag kan får jag en belöning, så nu ska jag lära mig allt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha jag känner igen d där med pluggandet, jag är likadan. Jag får alltid jätte mkt gjort när ja ska plugga förutom att plugga då :-P... Å fan va kul att du får flytta in så snart :-D

2009-04-26 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0