19/4

Helgen har spenderats uppe i skogen! I fredes vart jag mest hos mamma, vi kollade på Million dollar baby och åt ostbågar! Ganska trevligt att vakna på lördagen och inte va ett dugg bakfull! Jag är en fattig, så jag fick ställa mig och måla huset, inte världens roligaste faktiskt, men mat behöver man, och mat kostar pengar! Sen blev de iväg till fislisas 20års kalas, jag va lite lagom sen, ungefär fyra timmar! De tar tid att måla hus. Men de va himla trevligt iallafall! Jag vaknade 8 imorses, och trodde att jag va död! Men efter en liter vatten, lagom med alvedon, fyra timmars sömn och ett  himla trevligt samtal så va jag människa igen! Så blev de hem till mamma igen! På vägen hem hamnade jag i lund en sväng och hälsade på grannen på jobb! Jag tycker om min granne! Nu sitter jag framför tvn och tänker inte flytta mig, manson är på femman, och eftersom att han är min man, måste jag titta! Sen blir de väl till o sova tidigt, om en viss liten illbatting inte håller mig uppe halva natten, vilket iofs aldrig är fel!

Kommentarer
Postat av: nettan

fan va jag däckade tidigt da,

tolv typ :O hahaha jisses..

senvar man juh dööö till kl 5 på söndan ;D

2009-04-20 @ 13:57:26
URL: http://antjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi.. tidigt i säng.. jo det gick ju bra lis...

2009-04-20 @ 18:57:19
URL: http://disconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0