15/4

När jag vaknade imorses ville jag dö, på riktigt! Jag hade så ont i magen att jag knappt kom upp ur sängen, men fick ju upp och trycka i mig massa smärtstillande. Så efter nån timme va jag nästan människa igen. De va skola idag med, och jag har pratat med folk i min klass, jag är inte helt mobbad längre, haha! Dock börjar introduktionen  bli lite lagom dryg nu, och jag känner mest för att börja lära mig något vettigt. Men imorn ska jag iallafall vandra iväg och köpa en bok för typ 500 spänn, så sen ska jag banne mig bli en jävel på att plåstra om folk! Fick sluta 20 minuter tidigare, så de blev bussen hem, ett trevligt telesamtal, och hem till emilie. Vi chilla i soffan och kolla resor. Jag är så galet sugen på utomlands! Sen kom anna hem, då blev de mat och sen kaffe. Jag gillar mina grannar! Nu kollar jag på fråga olle och ska sova, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0