14/4

Idag började jag skolan igen, och jag kom på varför jag slutade. Men ja, de blir nog spännande! Allt va ganska förvirrande, och en massa onödigt prat va de. Men jag antar att de blir bättre, och att folk slutar ställa korkade frågor! Nu ska jag bara skaffa kompisar, inte för att jag behöver fler, utan för att min teleräkning kommer bli galet hög annars! Men fick sluta redan tolv idag, så de blev hem och sen till gymmet med sandra och emilie, och jag sträckte magen, fasen va ont de gjorde! Sen blev de iallfall grillning på innergården, korv majskolvar och dögod sallad! De vart fruktansvärt fint! Nu är jag trött som en apa, sov skitdåligt inatt, så blir nog sängen lagom tidigt ikväll. Ska ju till skolan imorn med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0