14/4

De har ju varit långhelg den här helgen, så en del fest hann de ju blev! De började på torsdan med öldrickning på pinars jobb, på fredan fyllde sandra 20, så de va kalas på rosengård. Himla kul va där, sen blev de ut på tomboy! Morgonen efter blev de upp tidigt och hem till morfar på släktkalas, jag va aningens bakfull, men de vart ganska trevligt ändå! På kvällen tog jag bilen till vittsjö och de blev fest hos jonna, kul o träffa alla, de blev lösbröst och mitt i natten skogspromenader! Söndan började med mat på TK och sen hem till mamma, jag red en sväng, för jag fick välja mellan de och skala potatis. Så de va inte världens svåraste val! Sen åkte jag tillbaks till vittsjö, först blev de häng hemma hos robin, och sen vidare till lisa. Himla trevligt! I måndes va jag däremot lagom sliten, men de va de värt! Galet trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0