27/11 och jag blev av med oskulden

Nu har då jag också skaffat mig en blogg. Jag har aldrig varit så speciellt sugen på att ha någon. Men nu har jag ju en, så då får jag ju se till att använda den också! Förhoppningsvis slutar jag inte redan imorgon!

Måste säga tacktacktack till lisfis, de är nämligen hon som har fått fixa alltihopa. För jag är helt hopplös på allt som har med sånt här att göra! Lisa, du är en klippa!

Nej, imorgon är de helg och jag är för en gångs skull ledig hela helgen! Så nu ska jag bara komma på något vettigt att göra, men de kommer!

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: lisa

nämen fy så grannt höddu! :] lite teamwork var de ju, du sa hur du ville ha det och jag fixade! hi :*

2008-11-28 @ 03:24:18
URL: http://glis.blogg.se/
Postat av: Nettan

men congratz Laijsa !

tänkas för att jag också har en :P

haha, satans va hääftiga vi e nu asså ;)

2008-11-28 @ 11:06:18
URL: http://antjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0