9/12

För tillfället har jag de då lite tight med ekonomin (som vanlig iofs) så jag tänkte att jag har ju två ps2 spel som jag aldrig använder, och tänkte att dom kan man kanske få lite pengar för! Så jag tar mina två spel och går ner till spelaffären, 12 kronor fick jag, för båda!! De kändes ju som en fet smäll i nacken, jag tjänade alltså tre kronor på de, eftersom jag tog bussen dit! Jag tror jag är dömd till att leva utan pengar, men idag har jag iaf kalasat på ett paket mjölk! Så nu blir de banne mig massa kaffe igen!

Senare idag så ska jag dessutom till min chef, på lönesamtal! De går förhoppningsvis bra, dom borde ju åtminstone inte kunna sänka min lön iaf! Men va ska man säga för att han ska vilja ge mig mer pengar, "hej, jag är bäst på de jag gör, så nu jävlar tycker jag att du ger mig massa mer!" Eller så blir det så att med den turen jag verkar ha idag, så blir jag väl av med jobbet ist! De här är lite spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0