5/12

Igår var det julfest med jobbet. Vi åkte över till Köpenhamn och började med världens dyraste kaffe på ströget. Sen blev det en sväng in på tivoliv för att kolla in julmarknaden, julmarknader är väl inte riktigt min grej alls, men den va väl ändå ganska trevlig (fast vi inte hittade några koifiskar).  Sen bjöd dom på julmat på nån restaurang på tivoli, maten va ganska god, något annorlunda iofs! Mitt i maten kommer de in tre gubbar som spelar juggemusik, och efter dom kommer de in två tjejer som börjar dansa! Inget jag har upplevt på ett julbord innan, så de va ju kanske lite spännande! Cheferna bjöd på öl och grejer och de blev trots allt en ganska mys dag i Danmark!

Idag, bara för att de är fredag har jag planerat att städa här hemma, för de behövs, verkligen! Och sen springa till jobb och jobba hela kvällen. Vissa helger är roligare än andra! Men jag behöver en nystädad lägenhet och pengar, så de blir väl kanske ganska bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0