29/11

Bara för att jag är lite långsam, så tänkte jag att jag skriver om helgen nu, några dagar senare!

Fredagen blev först öl hos hemma hos Robin! Nettan, Sissela och Melle kom efter ett tag. Då blev de massa ölspel och grejer! Senare blev de en sväng till puben vilket va ett tag sen! trevligt!

($baby)

Lördagen började med systemet och TK mat, bättre blir de inte! Sen blev de öl och CS med Robin, en sväng till Lisa och sen stan och Qbar. Där va Tanniahoe som jag inte har sett sen hultsfred i somras, de va nice! Under kvällen kom jag fram till att aldrig mer tequila för min del, och inga branta backar!
 
(bilderna från fredagen. och jag är kass )


Kommentarer
Postat av: Nettan

du e juh lika seeg på att uppdatera som mig, haha gytt!(Y)

de var allt trevligt i lördags, me att fira linus å allt, fast lördagen va nog skojjsigare :D !

2008-12-04 @ 09:44:54
URL: http://antjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0