23/12

Idag har jag, som ungefär resten av hela skånes befolkning, försökt mig på att köpa julklappar. Där va så mycke folk överallt att jag nästan va på väg att börja döda folk bara för att det var så irriterande. Va fan, alla borde väl ha lite framförhållning och ha köpt alla sina julklappar vid de här laget? (förutom jag då). Det blev en massa trängandes och puttandes, jag lyckades till och med armbåga mig rakt in i Carolina Gynning.
Men jag fick iallafall tag på alla mina julklappar, eller nästan åtminstone, har en kvar och den är slutsåld överallt, så får komma på nått annat spännande!
Sen så blev det bussen till hörby (!?) för att träffa Sandra, det blev pizza och lite öl och en massa guitar hero! Himla trevligt va de iaf!
Och nu sitter jag här hemma igen, och färgar håret såhär mitt inatten. Förhoppningsvis blir de blondt!
Imorgon va de då julafton, jag känner de inte! Men de blir iaf solariet, sen iväg till jobb till fem.. Sen hem till släkten och få julklappar, och enligt min lillebror ska jag få ett stooort, så jag längtar lite faktiskt!

Hah, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0