16/12

Idag har de tydligen varit jordbävning i hela skåne, folk vaknade av att dom trillade ur sängen och saker! Men så klart lyckas jag sova genom alltihopa och tror att folk skämtar med mig när dom berättar de. Jag sover nog ganska hårt tror jag! Idag har dessutom mitt internet slutat fungera, himla roligt! Idag är nog en sån dag som inte är bra, igen. Har blivit lite för många av dom på senaste tiden! Nu sitter jag iaf  hemma hos Christoffer som försöker komma på en lösning på de hela (snel Chris) så nu hoppas jag på de bästa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, precis som jag då. sprang på mattias när jag var o handlade, då han frågar om jag vaknade av jordbävningen i morse. eftersom mattias brukar vara ganska fånig så trodde jag givetvis att han skojade och jag savarade, jaja!, och var helt med på noterna. MEN, det var inte ett skämt, galet! hoppas allt är bra med dig lisis! <3

2008-12-17 @ 19:33:25
Postat av: Linnéa

Jag var vaken å ute å gick å jag missade ändå jordskalvet, fattade ingenting när ja kom till jobbet å folk snacka om hur d hade skakat jätte mkt... snacka om dagens samtalsämne... e lite besviken att ja missade d faktiskt... å fattar inte hur ja kunde göra d!

2008-12-19 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0